Učenici 4.a i 4.c 20. i 21. ožujka 2018. sudjelovali u eTIMSS 2019 istraživanju. Cilj je istraživanja utvrditi utječe li ispitna tehnologija na postignute rezultate učenika. Učenici su na računalima rješavali zadatke iz matematike te prirode i društva.
Matematička i prirodoslovna znanja koja učenici usvajaju u osnovnoj školi temelj su za nadogradnju i dostizanje budućih obrazovnih ciljeva, ali i važan alat u njihovu svakodnevnom životu, radnome ozračju i izazovima modernoga društva.
Svrha je provedbe istraživanja TIMSS poboljšati nastavu matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama te usporednim analizama obrazovnih politika utvrditi prednosti obrazovnih sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i postignuća učenika.
TIMSS istraživanje u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u suradnji s Međunarodnim istraživačkim centrom za TIMSS i PIRLS s Boston Collegea. TIMSS i PIRLS glavna su IEA-ina istraživanja u kojima se ispituju tri temeljna predmetna područja – matematika, prirodoslovlje i čitalačka pismenost.
Dijana Marić, učiteljica inf.
Fotografije u nastavku...