U srijedu, 15. veljače 2017. našu školu posjetili su djelatnici Poliklinike SUVAG i održali predavanje učiteljima na temu Učenici s oštećenjem sluha u inkluziji.
Predavačice izv. prof. dr. sc. Adinda Dulčić, doc. dr. sc. Katarina Pavičić Dokoza i mr. sc. Koraljka Bakota upoznale su nas sa dijagnostikom, te načinom rada sa učenicima oštećenog sluha.
U suvremenom je društvu posljednjih godina teorija i praksa rehabilitacije djece s oštećenjem sluha snažno usmjerena prema njihovu potpunijem uključivanju u životnu zajednicu.
Oštećenje sluha kompleksan je problem kod kojega se uslijed nefunkcionalnosti ili smanjene funkcionalnosti osjetila sluha pojavljuju teškoće u govorno-jezičnom razvoju i razvoju mišljenja s jedne strane, a s druge se strane posljedice oštećenja odražavaju na čitav niz psiholoških funkcija i socijalnih manifestacija djeteta. Najuočljivija posljedica oštećenja sluha jest djelomično razvijen ili nerazvijen govor, ovisno o stupnju oštećenja sluha
Obrazovanjem djece s posebnim potrebama u redovnoj školi pokazujemo da su sva djeca vrijedna kao ljudska bića, da svi mogu imati koristi od takvog obrazovanja, da su svi sposobni za uspješan život i da imaju jednaka prava da to ostvare.
Inkluzija je kao relativno nov koncept odgoja i obrazovanja nastala iz potrebe da se eliminira svaki oblik segregacije među učenicima. Suvremena razmišljanja o novom konceptu organiziranja obrazovnog sustava ističu nadilaženje različitosti među djecom.
Moramo imati na umu činjenicu da i najduži put počinje prvim korakom.