Osnovna škola Viktorovac Sisak

Jelovnici

Dabar

Škola u prirodi - 4. razredi
Autor: Dijana Marić, 29. 5. 2018.

Učenici četvrtih razreda bili su na višednevnoj terenskoj nastavi i posjetili nekoliko destinacija. Na putu prema odredištu stali smo u Ogulinu i posjetili „Ivaninu kuću bajki“, Đulin ponor, Frankopansku kulu Senj i kulu Nehaj koja je štitila senjske uskoke od Turaka. Smješteni smo bili u hotelu „International“ u Crikvenici od kuda smo išli na izlete.

2. dan, razgledali smo staru gradsku jezgru Crikvenice, šetali crikveničkom rivom i obišli čuveni Aquarium sa 30 bazena koja svojim izgledom podsjećaju na prirodna staništa u kojima obitava 100 vrsta riba Jadrana i 50-ak primjeraka tropskih morskih riba.

3. dan, autobusom smo se uputili na otok Krk i u Puntu se ukrcali na brodicu do otoka Košljuna. Tamo smo razgledali franjevački samostan, muzej s etnografskom zbirom predmeta krčkih ribara i seljaka. Samostan posjeduje i bogatu knjižnicu oko 30 000 knjiga. U Jurandvoru u crkvi sv. Lucije slušali smo zanimljivo predavanje o Bašćanskoj ploči, najvrednijem kulturnom spomeniku hrvatskog jezika iz 1100.g. Darovnica je to kralja Zvonimira benediktinskom samostanu sv. Lucije čiji se original čuva u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti u Zagrebu.

4. dan, nezaboravna plovidba brodicom do drevnog kamenog gradića glagoljice, Vrbnika, vožnja turističkim vlakićem po Vrbniku i prolaz kroz najužu ulicu na svijetu „Klančić“.

5. dan, na povratku kući stali smo u Rijeci na panoramskom razgledu grada i na Trsatu. Obišli smo Crkvu Blažene Djevice Marije, svetište i trsatske gradine. Tijekom vožnje kući voditeljica je provela kviz znanja stečen tijekom boravka između razreda, a oduševljenju nije bilo kraja kada je predstavnik našeg 4.c razreda pobijedio.

Uz svakodnevnu nastavu imali smo: kupanje u moru, slobodne i sportske aktivnosti, pidžama partyje, odlaske na sladoled...

Vrijeme nam je brzo prošlo u zajedničkom druženju.