preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktorovac Sisak

Login
 

Sandučić povjerenja

Vaš Viktor

 

Monografija

 

 

Digitalni školski list

Učenička zadruga

Zvono

Jelovnici

                   

 

Dabar

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan sigurnijeg Interneta
Autor: Dijana Marić, 8. 2. 2011.

Kako bi se upozorilo na opasnosti na internetu i pravila sigurnog ponašanja, svake se godine, drugog utorka u veljači, obilježava Dan sigurnijeg interneta.

 

Živimo li sve više virtualno a manje u stvarnom svijetu?


– tradicija koja je počela prije osam godina unutar par zemalja Europe da bi se ove godine, 08.02.2011., označavao u već šezdesetak zemalja.

     Internet kao medij je većini ljudi postao stvar svakodnevnice od koje se ne može pobjeći – bilo da je to radi posla, obaveza ili smo postali toliko vezani za online prijatelje koje bez interneta ne bi nikad ni upoznali.

Nažalost, takav rast popularnosti interneta nije pratila i svijest o osnovama sigurnosti – dok nam se u stvarnom životu nikada ne bi dogodilo da sami ulazimo u mračne uličice nepoznatog grada, u online svijetu to mnogi čine ni ne sluteći opasnost.

 Ove godine je glavna tema Dana sigurnijeg interneta Virtualni životi (popraćena sloganom To je više od igre, to je tvoj život!) a obuhvaća svijet online igara, od onih jednostavnih koje mnogima služe kao razbibriga – poput FarmVille-a i sličnih na Facebook-u do sofisticiranih MMORPG (Massively multiplayer online role playing game) igara (WoW, Second Life) koje oponašaju realnost unutar virtualnog svijeta, ali i društvene mreže – dvije aktivnosti na koje mladi (ali i odrasli) “troše” najviše vremena na internetu.

Da razloga za zabrinutost stvarno ima, pokazuju i činjenice koje su koristili u pripremi ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta:

  • mladi koriste 2 do 3 sata manje na spavanje u odnosu na deset godina ranije
  • igrači na igranje troše u prosjeku 8 sati tjedno
  • Facebook ima više od 500,000,000 aktivnih korisnika
  • WoW je najveća MMORPG igra s 13,000,000 igrača
  • 18,000,000 korisničkih računa na Second Life-u

 

 

Neke osnovne poruke koje se žele proširiti ove godine obuhvaćaju:

  • sakrivanje iza nadimka ili avatara nije zaštita
  • postupci u virtualnom svijetu mogu utjecati i na stvarni život
  • potrebno je pripaziti na omjer stvarnog i online života
  • virtualni svjetovi ne bi smjeli poticati potrošačko ponašanje

 

 



Izvor: www.infinius.hr
Priloženi dokumenti:
Internet bonton.pdf (192.34 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju