Osnovna škola Viktorovac Sisak

Jelovnici

Dabar

Škola u prirodi
Autor: Dijana Marić, 3. 7. 2011.

Već duži niz godina za učenike 4. razreda organizira se tzv. Škola u prirodi.
Donosimo vam osvrt učenice Nike Rimaj koja je svoje dojmove prenijela na papir i podijelilla ih sa nama. Pročitajte  i pogledajte...

Otok Krk

Konačno je došao dan našeg odlaska u školu u prirodi. Odredište nam je bio otok Krk. Krenuli smo u 8,00 sati ispred škole. Vozili smo se preko Zagreba, Karlovca do Gorskog kotara, o kojem smo naredni tjedan nešto i naučili. Naš vodič bila je teta Melita Vrbanac. U njenoj pratnji vozač nas je odvezao do špilje Vrelo, koja je otkrivena slučajno kod izgradnje akumulacijskog jezera Bajer. Procjenjuje se da je stara oko 3,5 - 4 milijuna godina, vrlo je lijepa i zbog njene je ljepote često nazivaju "Postojna u malom..

Iako nije jako dugačak, samo 300 metara, izuzetno je lijepa i bogata špiljskim ukrasima. Osobitu vrijednost ovoj špilji daje i voda, bistar i hladan potok je iz porječja rijeke Ličanke i u izrazitom kišnom razdoblju poplavljuje špilju.

Nakon razgleda špilje mogli smo si kupiti neke suvenire. Nastavili smo putovati prema sljedećem odredištu - TRSATU -, koji je ujedno i naše najveće marijansko svetište na području hrvatskog primorja. Tamo smo razgledali samostanski klaustar i posjetili smo kapelu Zavjetnih darova. Sa Trsata se pruža prekrasan pogled na Kvarnerski zaljev. Nastavili smo putovanje put turističkog središta Opatije. Prošetali smo i razgledali grad. Imali smo priliku smočiti noge u moru. Nekima su i hlače bile mokre.

U kasnim popodnevnim satima uputili smo se prema našem odredištu, otoku Krku. Smjestili smo se u hotelu Adriatic u gradu Omišllju. Prije večere prošetali smo gradom. Dogodilo se i par sitnih nezgoda, naša učiteljica kaže "uobičajenih" nezgoda, kupanje mobitela u moru. Nakon večere uputili smo se u svoje sobe na spavanje.

Sljedeći dan, poslije doručka krenuli smo u grad Krk.  Posjetili Vrbnik, Punat i otok Košljun.

Četvrti dan posjetili smo joše jednu špilju - Biserujku. Ova špilja je još kraća od špilje Vrelo, duga je samo 110 metara, ali ima mnogo prekrasnih siga. Poslije špilje posjetili smo mjesto Šilo, ali zbog lošeg vremena to nije bilo moguće. Nakon ručka u hotelu rješavali smo naše zadatke i spremali stvari. Navečer smo imali izbor za Miss i Mistera.

Poslije našeg zadnjeg doručka na otoku Krku otišli smo put Senja, zatim u Novi Vinodolski u kojem je donesen Vinodolski zakon pisan glagoljicom. Uputili smo je u Crikvenicu i napokon krenuli kući u Sisak.

Na putu kući nas je pratila kiša, no to nam nije smetalo jer smo svi još bili pod utiskom iz prethodnih dana i žaljenjem što nije duže trajalo.