preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktorovac Sisak

Login
 

Sandučić povjerenja

Vaš Viktor

 

Monografija

 

 

Digitalni školski list

Učenička zadruga

Zvono

Jelovnici

                   

 

Dabar

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Na razgovoru kod razrednice
Autor: Dijana Marić, 22. 9. 2011.

 Čini vam se smiješno da ste pozvani na raport kod učiteljice jer vaš malac brblja tijekom sata. Razmišljate i crvenite se, jer još niste ni stigli u školu, a već ne znate što bi rekli u svoju, djetetovu ili bilo čiju obranu.  


Odlazak razrednici prilično je neugodna stvar kada je ponašanje vašeg klinca u pitanju. U pozadini priče o brbljanju, uz nestašnost, dob i živahnost djeteta, uvijek se nekako provlači pitanje dobrog ili lošeg odgoja. Ne brinite. Vi znate da ste dobra majka ili otac, a razgovor o ponašanju vašeg djeteta u školi nije i ne mora biti pitanje lošeg odgoja ili ponašanja vašeg klinca.

Činjenica koju morate prihvatiti jest da brbljanje na satu doista ometa nastavu i otežava rad učiteljicama. Nitko ne voli kada netko tiho šapće u grupi kojoj se obraćamo i pričamo nešto važno.
Ipak, učiteljica vas zasigurno ne zove kako bi vam saopćila da je vaše dijete neodgojeno ili drsko već da zajedno s vama dođe do najboljeg recepta za razgovor s nestašnim djetetom o ponašanju na satu. Imajte na umu da je učiteljica vaš saveznik i prijatelj u ovoj i svakoj sličnoj situaciji, kojoj se ne trebate opravdavati ili se braniti pred njom.

Prije no što ste stigli na razgovor, pokušajte razmisliti o drugim situacijama u kojima se vaše dijete svakodenvno nalazi, kao što su primjerice za večerom, kod susjeda, s prijateljima i dr. Tako ćete najlakše doći do odgovora je li brbljavost i manjak koncentracije vezan samo uz školu. Ukoliko jest, pokušajte od razrednice saznati dolazi li do tog problema na određenim predmetima (recimo tijekom sata matematike) ili tijekom čitavog nastavnog dana?

Vrlo ćete brzo doći do pravog problema i na taj način stvoriti temelje za razgovor i rad s djetetom. Uoliko je potrebno, u razgovor uključite i dječjeg psihologa kao dodatnu pomoć. On će zasigurno znati radi li se o manjku koncentracije, nezainteresiranosti ili hiperaktivnosti. Što god bilo, riješit će se bez potezanja pitanja dobrog ili lošeg odgoja. Već sam razgovor i volja da se problem riješi s vaše strane i od strane škole, najbolji je primjer dobrog i savjesnog odgoja u praksi.
 


Izvor: www.klinfo.hr


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju